De Mediafederatie Academy_thumb

Mediafederatie Academy: Scoren met online marcom 2021

Een verkennende masterclass van trends, impact en middelen in de online marketingmix 2020 & praktische oefeningen met de toepassing ervan. 

Deze bijeenkomst staat volledig in het teken van de impact van actuele technische ontwikkelingen – en toekomstbestendig consumentengedrag – voor de online marketingmix in 2021. Technieken en middelen als mobile first en 5G, mixed reality-belevingen, voice, internet en social 5.0, direct to consumer/in app sales, Pinterest, agile marketing etc. staan op het punt van doorbreken en zullen in 2021 naar verwachting mainstream worden ingezet en een vaste plek in de online marketingmix verdienen.

Consumenten en organisaties ervaren inmiddels steeds meer de mogelijkheden die deze moderne technieken te bieden hebben. Dat betekent dat uitgeefmediabedrijven – en merken – hun online marketingmix daarop moeten aanpassen. Daarbij maakt het niet uit of je aan het begin staat van online marketing of al ver bent gevorderd: deze bijeenkomst maakt duidelijk waar je ambitieniveau in 2021 moet liggen. Maar dan moet je wel weten wat de toepassingsmogelijkheden zijn van de nieuwe technieken en een eerste ervaring opdoen met de werking ervan in de marketingcommunicatiemix.

Laat je deze dag inspireren door veel voorbeelden en ga hands-on aan de slag met marcom 2021! Tijdens elk onderdeel ga je aan de slag met interactieve, praktische toepassingen.

Na deze bijeenkomst:

  • weet je welke trends gaan doorbreken in de marcom;
  • weet je welke impact web 5.0 heeft en krijgt binnen de marcom;
  • begrijp je de impact ervan voor jouw huidige en toekomstige marketingmix;
  • heb je inzicht gekregen in hoe je next steps eruit zouden kunnen zien;
  • heb je kennisgemaakt met de integratie van recente technische middelen in je marketingmix;
  • ontvang je een exemplaar van het Handboek Online Marketing 6 ter waarde van € 57,50.

Meer informatie & aanmelden

Praktische informatie

Datum:

17 mei 2021

Tijd:

09:30 – 16:00

Locatie:

De Mediafederatie, Hogehilweg 6, 1101 CC Amsterdam

Doelgroep:

Voor iedereen die de volgende stap moet zetten in online marcom, zowel in niche- als in corporate uitgeverijen: productontwikkelaars en owners, communicatie-, product, community, brand en marketingmanagers, uitgevers, hoofdredacteuren, business developers. Maximaal 45 deelnemers.

Kosten:

MMA-leden: € 249,-*
Niet-leden: € 498,-*

*Betalings- en annuleringsvoorwaarden zijn op de eventpagina te vinden

 

Deel dit artikel