Adformatie Connects Live #3: Adverteren, wanneer kan het weer?

Kijk donderdag 16 april om 16.30 uur de derde aflevering van Adformatie Connects live met als onderwerp: ‘Adverteren, wanneer kan het weer?’

Het thema van aflevering #3 is ‘Adverteren, wanneer kunnen we weer?’ Omdat in deze crisis alles anders lijkt te zijn, durven marcomprofessionals niet blind meer op hun ervaring te varen. Wanneer is een boodschap gepast en is het gezien de economische vooruitzichten commercieel wel verantwoord? Is er geen sprake van coronawashing?

Met Brenda Smith (AS Watson/Kruidvat), Martin de Boer (Corendon Hotels) en Edgar Molenaars (KPMG) praten over deze vragen en de nieuwe dilemma’s die bij deze crisis komen kijken. Columnist David Snellenberg geeft zijn scherpe visie op de gevolgen van de lockdown op het reclamevak en merken.

De livestream is vanaf 16.30 uur te volgen via onderstaande button. Meepraten kan via #adfoconnects

LIVESTREAM Adformatie Connects Live

Over Adformatie Connects Live

Wekelijks, op donderdagmiddag, maakt Adformatie live vanuit Capital C een live talkshow met de experts uit de wereld van media, marketing en communicatie. In een klein half uur wordt het vak bijgepraat over de impact van recente ontwikkelingen en hoe daar op korte en lange termijn mee om te gaan. Het nieuwe initiatief wordt breed door de branche gedragen; VEA, IAB Nederland, MWG, NIMA, PMA, MMA, bvA, IDEA, Logeion en DDA werken mee om Adformatie Connects live de komende weken samen met de industry leaders tot een succes te maken.

Er zijn genoeg actualiteitenprogramma’s die ingaan over de ontwikkelingen rondom corona, er is maar een programma over de impact op marketing & communicatie en dat is Adformatie Connects live. Dagelijks maakt Adformatie onder de naam Adformatie Connects Daily video-interviews over actuele onderwerpen. Experts gaan in gesprek over het laatste marcom en medianieuws en duiken de diepte in op een thema. De presentatie is in handen van de redactie van Adformatie.

Adformatie Connects Live #2: CRISISGEDRAG

Bekijk hier Adformatie Connects Live #2 terug met Met Hans Nijenhuis (hoofdredacteur AD), communicatie-expert Charles Huijskens (Huijskens Communicatie) en wetenschapper Toni van der Meer (UvA) praten we over de invloed van media op gedrag in deze coronacrisis en de nieuwe dynamiek in de driehoek bestuur, communicatie en media.

Adformatie Connects Live #1: de impact van COVID-19 op de marketing en communicatie

Bekijk hier Adformatie Connects Live #1 terug met Anita Lotten (Wunderman Thompson), Joanny Lijbers (Unilever), Victor Knaap (MediaMonks) over WTF is happening?! Hoe lang duurt het en (hoe) komen we er doorheen?

Deel dit artikel